با سلام و تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی ع به تمامی پدرانی که سالهای سال چشم انتظار دیدن فرزندان خود بودند

Movaseghi_Amir_400

درود به همه پدرانی که سالیان سال چشم انتظار فرزندان خود بودند و رجوی داعش صفت که دم از مولا علی میزند و راه آقا امام حسن این پدران و مادران را از دیدار با فرزندانشان محروم کرده و میکند

بله امروز من به عنوان یک جدا شده از فرقه کثیف رجوی و به عنوان یک پدر دست تک تک پدرانی را که سالها ی سال چشم انتظار دیدار فرزندانشان بوده و ههمچنان هستند می بوسم و به این عزیزان که با مقاومت کردن درسرما و گرما در پشت کمپ های رجوی ساخته ایستاده اند و لحظه شماری میکنند برای دیدار با فرزندانشان افتخار میکنم و دستهایشان را میبوسم .

بله هزران هزار پدر و مادر را رجوی داغدار کرد هزاران هزار مادر و پدر را دق مرگ کرد و خود به عیش و نوش خویش افتخار کرد  وحالا برای یک مادر که در سن بالا در لرستان از فوت کرده مریم رجوی در پاریس برای اینکه خودش را به جهان نشان دهد تظاهر میکند و برای این مادر از دست رفته اشک تمساح میریزد .

بله به راستی که این همه پدر و مادر سالیان سال برای دیدار با عزیزانشان  در عراق در سرما و گرما به انتظار ایستادنند ورجوی به این عزیزان گفت مزدوران وزارت اطلاعات . چرا وبه چه دلیل این پدران حق دیدار با فرزندانشان را که رجوی خودسرانه زندانی کرده است را ندارند .

چرا و به چه دلیل این عزیزان مزدوران وزارت محسوب میشوند و رجوی با فریب دادن بچه هایشان مانع از دیدار آنها با پدران و مادرانشان میشود .

براستی باید به رجوی گفت اگر به اندازه سرسوزنی شرف و حیثیت و آبرو داشتی شرمنده و سر افکنده میشدی از اینهمه خیانت و جنایت که برای رسیدن به قدرت پیشه کردی .

باز هم روز میلاد با سعادت امیر مومنان را به همه شیعیان  تبریک میگویم و به همه پدرانی که برای دیدار با فرزندانشان با رجوی و ایدیولوژی کثیفش میجنگند درود میفرستم و دست  تک تک این عزیزان را میبوسم

سید امیر موثقی

آۀمان کلن